News

Praktyki zagraniczne w Hiszpanii

Praktyki zagraniczne w Hiszpanii

Grupa 21 uczniów odbywa właśnie praktykę zagraniczną w Sewilli w Hiszpanii. Spędzą tam 4 tygodnie pracując w firmach związanych z kierunkami technik logistyk, technik informatyk, technik programista i technik ochrony środowiska. Dzięki temu podniosą swoje kompetencje zawodowe i użyją nabytą już wiedzę w praktyce. Jednocześnie uczą się hiszpańskiego, który pomaga…

Maturzyści!

5 lipca 2022 r. we wtorek, godzina 11.00 – przekazanie absolwentom świadectw dojrzałości, aneksów i zaświadczeń. Do 12 lipca należy złożyć pisemne oświadczenie (załącznik nr 7) o zamiarze przystąpienia do egzaminu maturalnego w terminie poprawkowym. Termin poprawkowy egzaminu maturalnego- 23 sierpnia 2022 r.

Konkurs językowy

Konkurs językowy

Dnia 25.3.2022 r. w naszej szkole odbył się ogólnopolski konkurs łowców talentów „Jersz” z języka angielskiego. Główną nagrodą był tygodniowy pobyt na Obozie Talentów. Nasza młodzież wykazała się ogromną znajomością języka angielskiego, tym samym osiągając w województwie następujące miejsca: 11-Bartłomiej Mucha; 8-Marta Toporowska oraz Damian Gruhs;  5-Piotr Strąg; 4-Mateusz Sobkowicz; …

NOWA ODSŁONA NARODOWEGO PROGRAMU ROZWOJU CZYTELNICTWA 2022

NOWA ODSŁONA NARODOWEGO PROGRAMU ROZWOJU CZYTELNICTWA 2022

Nasza szkoła ponownie przystąpiła do Priorytetu 3 „Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0. na lata 2021 – 2025” i dostała dofinansowanie na zakup książek w roku 2022. https://www.kuratorium.opole.pl/wp-content/uploads/2022/03/wnioski-szkol-i-bibliotek-pedagogicznych-objete-dofinansowaniem.pdf – rok 2022 https://www.kuratorium.opole.pl/wp-content/uploads/2021/10/wnioski-szkol-objete-dofinansowaniem-w-2021-r.pdf – rok 2021

Debata „Po co mi szkoła?”

Debata „Po co mi szkoła?”

Termin: 31.03.2022 (czwartek) na lekcjach 4 – 7 Miejsce: czytelnia szkolna (dla przedstawicieli klas) Platforma TEAMS (pozostali uczniowie szkoły) 31.03.2022r. w naszej szkole odbyła się debata „Po co mi szkoła?”. Przedstawiciele wszystkich klas uczestniczyli w debacie w czytelni szkolnej, a pozostali  uczniowie brali udział w spotkaniu w formie zdalnej poprzez…